528671 ben 4 sene önce normal doğum yaptım sadece ebeler eşlik etti yani acılmaya doğuma herşeye onlar mudahele ediyor doktor görmedim inanın 😂😂 ortam ise normal di şimdi düzenleme gelmiş diyolar ama bakmadım sizde bi gittiğinizde gebe izleme gidip gezmek istediğinizi dile getirebilirsiniz öyle bi şans vardı sanki odalara falan bakabilirsiniz demişlerdi başta bana