Sssuheda98 haftamızda aynıymış sezeryan günümüzde 🥹bende cuma 39+2 de ikinci sezeryanımı olacağım hiç korkulacak birşey değil ben spinal olmuştum bebeğimi gördüm doktorumla konuştum şakalaştık çok rahat geçmişti doğum sonrası biraz ilk ayağa kalkma zorluyor oda çok çok normal yürüdükçe o kadar rahatlıyorsunki canın yansa bile yürü bol bol yürüdükçe vucüdün çok rahatlıyor birde yanına kahve al baş ağrısı için benim ilk sezeryanım çok kolay ve rahat geçmişti umarım bu doğumumda rahat geçer inşallah sizde rahatlıkla bir doğum geçirip bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🥹♥️