Ebru_ebru ben 28de sertleşme yaşadım o sertleşme dediğimiz sey dogumbelirtisi olabiliyormuş serviks ölcüp nstye bagladılar sancım olmadıgı icin yalancı sancıymıs magnezyum kullandım işe yaradı magnezyum kullanıyor musunuz? Ne olur ne olmaz bi gidin bence iki doktorda sertleşme dememi ciddiye almıştı en azından iciniz rahatlasın taş gibi kesiliyordı sanki cocuk karnımda garipti sancı gibi değildi ama doktorlat sancı diye adlandırdı