Kızlar 6. Haftadan beri kanamam var şuan 10+3 üm bu 1 haftadır fln bitti kanamam birden ama dün mesela peçeteye sildiğimde akıntıyla birlikte minnacık damar şeklinde vardı kırmızılık bugğnde aynı şekilde gördüm bu normalmi acaba belkide kanama kesildiğinden beri böyle oluyodu ama ben ilk peçeteyle silmediğim için görmüyodum önce yıkayıp sonra siliyodum acaba içerde kalan kalıntılarmı bunlar önceleri çok geliydu kanamam peçeteye silince baya fazla geliyodu