ipekbk hayır gerek duymadım yumurtlamadan sonraki 12.gün zaten çıkıyor
ayrıca O konuyu araştırdığımda ovülasyon testinde pozitif çıkmasının sebebi zaten kandaki Beta H-G değmiş yani ovülasyon testi pozitifken zaten gebelik testi pozitif oluyor Bu da bazı durumlarda