Arkadaşlar merhaba çok fazla bilgi karmaşaligi var bu konuda . Ben özel hastanede doğum paket aldım . Bazı önemli ölçümlerde yine ücret aldılar . Eşim için check up hediye dediler meğerse kan a bakarak yapılan check up mış.. Vs bunun gibi şeyler yüzünden doğum parasını onlardan nasıl geri alabilirim konusuna daha çok odaklandım 😀Sizlerden alabilen varsa şartları vs nelerdir ne yapmak gerekir ??