Kizlar 13+5 haftaligim,normalde prilam kullanıyorum bazı akşam 2 tane,bazen 1 tane kullanıyordum.Son iki gündür yutmuyorum cunki beni çok uyutuyor gün içinde çok,afedersiniz sarhoş gibi elim kolum uyuşuk gibi dolaşıyorum diye yutmadim.Acikcasida dün biraz cips yedim yatmistim.Bugun sabahtan beri midem bulanıyor ve sanırım bir 7 kez kustum,normal zamanda bile bu kadar kusmamistim ilk kez oluyor bu kadar fazla.bisey yiyemedim de.Hapi normlade yatmadan önce kullanıyorduk ama böyle olunca gün içinde bir tane yuttum.Ama midem hala aynı durumda Acil’e gitsem yapabilecekleri birşey var mı? Siz ne tavsiye ediyorsunuz? Başımda çok ağrıyor ikisi bir arada sıkıstiriyor.