Hanımlar 28 martta çatlatma iğnesi oldum. 2 gün erken olarak 8 nisanda adet oldum. Normal devam etti ve bitti. Bir hafta bişey yoktu bu hafta hep lekeli devam ediyordu. Bide kasığım ağrıyor göğsümde dolgunluk ve ağrı vardı bende süphe ettiğim için dün ve bugün test yaptım dün yoktu bugün böyle oldu test acaba var mı geç döllenme olabilir mi? Aslında yapmayı düşünmüyordum hem adet oldum bir sonrakinede daha çok var diye ama niyeyse yapmak istedim. Başına gelen var mı?
