Merhaba kızlar, normalde ben iki isim sevmiyorum, ama eşim baran ismini de eklemek istiyor.
Sizce nasıl geliyor kulağa?
Acayip bir şekilde iki isimde gayet uyumlu bi iki kere söylediğinizde ağza oturuyor. ( yurt dışında yaşıyorum deniz isminin telafuzuda kolay çok ta seviyorum.)