Minigim_ben1 Kızlar 37 haftalık hamileyim çiğ köfte canım istiyor siz hamileliğin izde çiğ köfte yediniz mi zararı var mı
Minnakpopus Minigim_ben1 dışarıdam yemedim kendim yaptım yedim. Şu zamanda dışarıdan hiçbirşey yenilmez 🤦🏻♀️
ynzl Minigim_ben1 ben yedim ama geçen instagramda bi gıda mühendisinin hesabında çiğ köfte, kısır, mercimek köftesinde bulgur pişmeyip sadece ıslandığı için hamileler çocuklar yememeli diyordu. Eğer bakteri varsa ölmemiş oluyor pişmediği için dedi
oznuraydins Minigim_ben1 Valla hamileliğimin başından beri çok aşeriyorum her gün olsa yerim ne yapayım insanın elinde değil ki yine de dikkat etmeye çalışıyorum içinde et olmayan çiğköftelerden yiyorum sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻😍
sena0104_ Minigim_ben1 ben ilk 3 ay da da yedim son günlerde de bi sıkıntı olmadı etsiz olduğu sürece bi sıkıntı yok bence
Esma006 Minigim_ben1 hafta da iki kere yiyorum bekarken de en sevdiğim yiyecekti bol acılı ekşili yiyorum zararını görmedim
Aysenur_0046 Minigim_ben1 ben hazır cigkofte yedim ama evde yapılan içine çiğ et atılıp yoğurulandan yemedim cunki et çiğ pişmiyor çok tehlikeli
minikbebegim06 Minigim_ben1 ben yiyip zehirlenmistim temiz güvenilir bir yer varsa ordan yiyin yerseniz
Krystal Minigim_ben1 Komagene güvenilir demişti herkes oradan alıp yedim abartmadan. Şükür bişey De olmadı.
Loveis Minigim_ben1 iki hamileliğimde de yedim. Canın çekip yemede bişey yok. Kesin ve net yasak olan besinler değil. Ben 4.ayımın sonundayım 3 kere yedim 😂 duvar ve toprak yiyenleri düşünürsek bu kadar ayrıntılı olup kendimizi yormamız gereksiz .