Bebeğim erkek 21+4 396 gr 25.6 cm doktor sağlık durumu gayet iyi ancak kafatasında paralel olması gereken bir yapının ne zımbırtıysa işte ğçgen şeklimde olduğunu sağlığıyla alakalı birşey olmayacağını söyledi tam anlamadım demek istediğinizi dedim kadın doğuma bu raporları götürün doktorunuz bilgilendirir dedi morelim alt üst oldu onun harici herşey olması gerektiği gibi dedi. Israrla defalarca tam olarak ne nasıl olacak dedim o kadar para vermeme rağmen gram açıklama yapmayım elime dosyaları verip çıkardılar ben bebeğin kilosunun ve boyununda biraz düşük olduğunu düşünüyorum haftasına göre ama doktor hayır normal uyumlu dedi kafam allak bullak oldu inanın bu detaylı ultrason vs stresten başka birşey değil