Neslihankyvn Kızlar deterjan ve yumuşatıcı önerileriniz neler aklımda bi kaç seçenek var ama sizinde fikirlerinize ihtiyacım var,yarın üstelik baby me indirime girecek ebebekte🤗
Crnarz Neslihankyvn ben çok sordum genellikle dalin sıvı deterjanı önerdiler yumuşatıcı alma dediler bende öyle yaptım çamaşırlarını da yıkadım bebeğimin çok memnun kaldım 😊👍
GozdeCemre Neslihankyvn doktorum bana yumuşatıcı kullanma demişti canım alerji yapabiliyormuş bebeciklerin zaten kendi kokusu yetiyor yumoş yerine 😀
Beyzan Crnarz ben de dalin sıvı deterjan aldım.Çamaşırları yıkadım kuruttum ütüledim ama hala mis gibi kokuyor yumuşatıcıya hiç gerek Yok ☺️