Cuma günü randevum var cinsiyeti öğrencez inşallah. Herşeyi aldım kayınvalidemin terasında hazırlamayı düşünüyordum ama şimdide yağmur gösteriyor terasın üstü açık. Uygun olur diye bi pastaneyi aradım üst katları etkinlik yapılan alan diye oraya bile 5 bin tl istediler. Bildiğiniz bir yer var mı daha uygun olabilir mesela pastane olursa kuru pasta içecek ordan alıp pastayı ordan yaptırırız süslemeyi falan kendimiz yapcaz zaten