Brcarss Kızlar derin dondurucu alacağm . Balkonum koymak icin musait. Güneş almıyor. Balkonda kullanm sorun teskil eder mi kullanan varmı balkonda. Balkonum kapali bu arada
nevaneva Brcarss bizim apartmanda mıtfağı küçük oldugu için buzdolabını kapalı balkonda kullanıyor bir komşu sorun yaşamadı bişey olmaz bence
plajterligi Brcarss bende kayınvalidemde balkonda kullanıyoruz balkonlarımız kapalı hiç sorun yaşamadık, perde çekerek güneş almasını engelledim makinenin
bbsskk Brcarss bende balkonda kullanıyorum, eltim kayınvalidem annem herkesin balkonda bir sorun olmadı şimdiye kadar