bkdusunenanne 3.sezeryan kaçıncı haftada alınıyor göbek fıtığım da var sızlıyor gibi, adet sancısı gibi de sancı var, d0n karnım çok kez sertleşti acaba bebek çıkmak mı istiyo içerde sıkıntıdamı bilmiyorum randevu da alamıyorum bakmıyorlar
Bebekmert bkdusunenanne devlet takipliysen ve haftan 32 üstü ise randevu almadan da hastaneye gidebilirsin mecbur bakıyorlar. İlla randevu beklemene gerek yok çünkü ileri haftada sayiliyorsun veya ona gitmiyorsan bile acil kadin doğuma gidip kontrol ettirebilirsin için de rahatlar