Merhaba 11+2 günlük gebeyim bebeğimin kesesi altında kanama vardı sadece lekelenme tarzı kanamam okuyordu fitil şeklinde progestan kullanıyordum dün gece saat 3 te ağrısız kan boşalması yaşadım resmen acile gittik sabah doktor gördü bebek kese altında rahim ağzına kadar kanama alanı gördü 3 günde bir vurulmak için progestan iğnesinide yazdı bebek iyi şimdilik şükür ama tabi herşey olabilir dedi böyle birşey yaşayıp sağlıklı atlatan oldu mu acaba ? Bebek kalp atışı normal bugün iğneyi ilk vurdurdum kanamam çok azaldı ama pıhtı geliyor galiba içerde biriken kan geliyor tecrübelerinize ihtiyacım var 😕