meryys ben yiyorum haftada bir iki kez. Ama yediklerimi seçiyorum tabii. Dönerse mayonez koydurmuyorum kendileri yaptıkları için çiğ yumurtadan oluyor. Veya cafe yemeklerinde kremalı tarzda şeyler yiyorum çok kasmıyorum. Kahvaltıda sucuk salam sosis yemiyorum ama dün 1 dilim sucuk yedim ilk kez evde iyi pişirip. Pizza canım çektiyse margarita veya tavuklu pizza, hamburger için de ev yapımı köfteli olanlardan alıyorum. Yeşillik ve salata hiçbir yerde yemiyorum ama ev dışında. Kola içmiyorum ayran tercih ediyorum