kayamommyy tüp bebekle 11 haftalık hamileyim üç aylık olunca tüp bebek doktorum ilaçları azaltalım demişti ilaçlarımda şunlar estrofem 2 mg günde üç defa Progestan 50 mg günde bir defa Tüpbebek doktorum diyor ki bunları azalt yani estrofemi üç gün boyunca günde iki tane diğer üç gün boyunca günde bir tane kullan dedi progestan iğneyide iki günde bir defa kullan dedi ama benim normal doktorum gebeliğimi kontrol eden bunları keselim dedi hangisini yapmalıyım yani siz hangisini yaptınız aklım karıştı
Ppapatya36 kayamommyy bende tüp bebek tedavisi gördüm takibimi yapan doktoru dinlenmistim. Tüp bebek doktoru kalp atışından sonra 2 hafta daha ilaçları kullan sonrasında diğer doktorun ne derse o şekilde ilerle demişti.
Hande_tn kayamommyy 11. Haftaya kadar ful hergün kanama lekelenme olduğu için bu kadar iğne felan başlamıştık sonra kesildi ama hala kullanıyorum tek bıraktığım estrofem
Esra-kk Tüp Bebek annesi değilim ama tüp bebek yolundan geçtim devletteki doktora kestiğini şöyle ama kesme cnm ilaçları çok zor kavustun bebegine lütfen neler yaşadığını az çok tahmin edebiliyorum cnki 2 kez yaptirdim tüp bebek
Bmelekkk Haftada progestan fitil ve kan sulandırıcı iğne dışındakileri bıraktık doğrudan, fitile bı süre daha devam kan sulandırıcı iğneyi doğuma kadar devam dedi, takipli doktorunuz en doğru kararı verir
S-nur1 Ben tek tüp bebek doktoru takipliyim 7.haftada estrofem kesti 9 da ecopirin oksapar kesti suan sadece progestan fitil ve iğne kullanıyorum onları da 12.keseriz dedi muayeneyi bekliyorum yani yanlış kararlar vereceklerini düşünmüyorum yolunda gittiği için hersey belli bir süre sonra demekki ilaçların bir etkisi yok bize 🙂
Hande_tn Ben 12 haftalıkken estrofemi kestik şuan 14+2 yim hala günde 2 kere progestan dex iğne , 1 kere oksapar iğne , 3 kere de progestan fitil kullanıyorum
cns5117 Hande_tn Merhba umarm bebegnze kavuşmuşsnzdr bende tüpbebekle yeni gebe kaldm yarn ilk kontrolüm son 1 haftadır kahverengi bazen açık bazen sarıya dönen lekelenmelerim vardı tüp bebek hemşireme bilgi verdm vajinalprogestan kaynaklı olablr kırmzı olmadgı sürece korkmayn dedi yinede çok rahat deglm merak edyrm aynı süreçten geçip yaşayıp sorunsuz ilerleyen oldumu acaba
Glb01 Estrofemi 10.haftada progestan iğne ve fitil 12.haftada bıraktırdı tüp bebek doktorum. Kan sulandırıcı iğne ve hap doğuma kadar devam