Azmiebru kızlar endişelenecek bir
Şey yok, bende sizin gibiyim. Ön plasentam var 16’dan 21’e kadar hissetmedim. 21 de karnımda balon patlaması gibi hissler başlamıştı. Anladım bebeğimin olduğunu şimdi 23+3 üz hissediyorum gümbür gümbür 🥰🥰🥰 bazen hareketsiz kalınca elimle dürtüyorum cevap veriyor 🙏 sol yana doğru yatın, dinlenirkende hissedersiniz. Etmezseniz de korkmayın 20’den sonra başlar Allah’ın izni ile iyilerdir. 🥰🙏