Sclscl Kızlar benim plesantam aşağdaymış kanama riskim varmış alttan muayene falan yasak. Riskliymiş Doğumda hayati risk falan var kanaman çok olabilir bu 3 hastaneden birinde doğumunu yapman lazım deri doktor. Sizce hangi hastane?
Bgmbyz Sclscl tepecik kadın doğum yengem yaptı orda baya ilgililler demişti doğum sırasında da oylemis
Merveprms Sclscl benimde aşağıda Canım ama benim başka sıkıntılarımda var özeldeki Doktorum 9 eylülle irtibatı kesmeyelim nolur nolmaz dedi. Ama doğum için değil bebek takibi için falan doğumu bilmiyorum
Nuraydiyebiri Benim de aynı şekilde. Doktor normal olmaz sezaryen olur dedi. Normal olursa kansma riski çok dedi. Doktorun sezaryen için de mi riskli diyor?