Asiye_ farkını bilmiyorum Bende hamilton r1 var.
İlk travel sistem almıştım ama hem arabamızın bagajı küçük hemde ağır kurması taşıması meşakkatli geldi. Kızım 8aylıktı hamiltom ü aldığımda. Bagajda az yer kaplıyor. Evim asansörsüz ve 3.kat indir çıkar hafif olduğu için zorlanmadım. Çocuk kucağımdayken aç kapa yapması da çok çok kolay. Ben çok memnunum keşke en başta onu alsaydım diyorum her seferinde. 2 senedir kullanıyorum.Şimdi oğlumda da hamiltonu kullanacağım.