Gebeliğin başından beri bebek 2 hafta önde.hatta kafası 3 hafta önde.şeker testi yapıldı şekerim yok.açlık kan şekeri bakıldı oda iyi.hatta şekeri ve karbonhidratı azalttım belki etkisi olur su fazlalıgına diye ama aynı.karnım hep gergin
Vajinada baskı var. doktor genetik diyor .erken doğum olur mu?doktor 38.haftada alalım dedi.