Zeynepzezee- Bugün Ovülasyon üzerinden 12 gün geçti adete 4 gün daha var döngüm 33 gün, 10. Dakika gibi çektim fotoğrafı sizce kuruma çizgisi mi
sumeyyeakyildiz Zeynepzezee- bu testi ilk kez görüyorum. Fakat predictor diye bir marka var testi kesin sonuç veriyor. Onu kullanmanızı öneririm.
Zeynepzezee- Slmcnmyeniben bu testlerde kuruma çizgisi oluyor mu, 10. Dakikada çıktı gerçi henüz kurumadı bile ama
peri09 Zeynepzezee- ayy var gebelik hayırlı olsun🌸bence hemen kan ver idrarda çıktıysa kanda çoktan çıkar🙏🏻 bize de dua et😔
Ayln- Benimde 13 gün oldu çatlamadan sonra ama artımed yalancı pozitif veriyor çoğunlukla yarın yine yapıcam