Elif52 12. haftadan beri insülin kullanıyorum çalışıyorum diyete çok fazla uyamadım başta insülinle iyi dengeledim ama 6. aydan sonra yine yükseldi dozu artırdık artık arada yükseltiyorum dozu çok dikkat edince bile cıkıyor inşallah sağlıkla doğururuz