Kizlar bugun kontrolum vardı normalde 29 haftaligim doktor kilosunun onde gittigini soyledi bugun 2 hafta ilerden gidiyor dedi saglikli her seyi normal fakat gelisimi 31 haftalik gibi su an boyle bi sey yasayan var mi? Bi de ben seker yuklemesi yaptirmak istememiştim yaptirmamistim doktorum yaptirmak istersen gec degil hala yaptirabilirsin ya da yarin ac karna gel aclik tokluk sekerine bakalim dedi bebegin kilosu önden gittigi icin sekerden suphelendi direk. Bu durumu yasayan var mi