gozde91 bende öyle diye gitmedim bekledim ilkinde yok kalp atışı yok bebek yok diye uğraştığım için erken gittiğimde dedim bu.sefer bekleyeceğim diye yine 6+4 te gittim 6+1 çıktı ultrasona göre ve kanama alanları çıktı keşke önceden bakıp kese etrafında kanama varmı bakılsaydı dedi doktorum o yüzden pişman oldum gitmediğime