Kızlar merhaba benim adetim 32 günde bir tekrarlanıyor ben adet olmam gereken gün yani 18 Nisan’da kan verdim 1.78 çıktı şuan gecikmenin 3 günümdeyim yani üç gündür geçikti herhangi bir adet vaya gebelik belirtim yok şuan sadece ğöğüslerimin dolgunlaştığını fark ettim dün sizce beta yükselir mi umut var mı dersiniz. Geçen ay 15 mart’ta adet olmuştum ama 32 günde bir tekrarlandığı için 18 Nisan’da olmam gerekiyordu yani uygulamada bu şekilde hesapladı