Cacaege 39+0 oluyoruz şehir hastanesinde verildi daha öncesine vermediler cuma günü 25.04.25 olsun istemiştim 😂 gerçi hayırlısı en rahat en kolay hangi gün geçecekse o gün olsun diye dua ettim nasip böyleymiş
Bozkann Cacaege ben 25.04.25 günü nasipse kavuşuyorum kızımla. İkinci sezaryenim olacak. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize inşallah
Cacaege Bozkann amin inşallah canım o tarihi çok istedim ama vermedi asistan 😂sağlıkla kucağımıza alalım
Bozkann Cacaege talepten dolayı mı acaba. Benim doktorum da o gün bayağı doluyuz dedi bana 😂 ben de 38+5 oluyorum o gün .
Cacaege Bozkann diğer günlerde çok doluydu 30 nisana ilk beni yazdı 6 da burda ol dedi kaçta alırlarsa artık
dilekdi Bende 30 Nisan da tam 39+0 oluyoruz ve sezeryan olucak aynı gün doğım yapıcaz rabbim sağlıkla kucağımızda evimize dönmeyi nasip etsin hepimize 🙏🏻