Merhaba annişler. Bi konuda çok kararsız kaldım. Bebişe şöyle etrafı bez gibi olan park beşiklerden mi almalıyım yoksa mobilya tarzı olan parmaklıklı gibi beşiklerden mi. Yardımcı olabilir misiniz? Bez olan estetik değil ama çok konforlu görünüyor bebek için. Mobilya gibi olanlar da çok şık ama konforsuz. Tabiki bebeğin konforu önemli ama bu konularda çok tecrübesiz olduğumdan karar veremiyorum 🥺