Sudnaz Benmde ikizler var eylülde doğum var üçüncü çocuğum olucak ama 2025 den sonra tek çocuk olduğu için ilk çocuk sayilicak ve sadece verilecek.
Ama ikizlerini doğurduğunda ilk verilen süt parası mı ne varya onu iki katı yatırdılar heralde o zaman büyük ihtimalle sizin iki çocuk sayilicak.