Busrakaplan2508 Dün akşamdan sabaha kadar 20 dk arayla adet sancısı gibiydi , sabahtan beri sancı yok ama karnım taş gibi geceden beri doğum belirtisimi ??😶 37+2😶
30ocakannesi Busrakaplan2508 benımde oyleydı doktorum erken doğum olabilir karnın sert dedı. Yarın doğumum olacak 37+4 şu anda
Mommyy123 Yani siz yine de bi gidin bence doktora çünkü baya ilerdesiniz hafta olarak benim de karnım taş gibiydi 2-3 saat boyunca sancım çok yoktu bana göre ama nstye bağlandım çok fazla sancım çıktı
Busrakaplan2508 Mommyy123 1. Doğumumda bayağı zordu 40+4 deydim şimdi de evde çekmek istiyorum sancıyı doğrumu yapıyorum acaba beklemekle bilmiyorum , suni sancı istemiyorum 🫠 ilkinde 2 kere suni sancı taktılar
Mommyy123 @Busrakaplan2508 ve bu olalı 2 gün oldu şuanda 1 cm açılmam var büyük ihtimalle de yarın doğumum olacak 37+1 im 😅