Kızlar merhaba suyum gelmişti bundan 1 hafta önce ve o günden beri hastanedeyim enfeksiyon ilacı vs alıyorum kan veriyorum iki günde bir dr ya Cuma ya cumartesi suni veririz olmazsa da ameliyat olursun dedi ben çok korkuyorum acaba kendi sancım gelmez mi sizde neler yapabilirim tavsiyeleriniz neler kendi sancım gelmesi için ?