Bi süredir kimden duysam riskli geliyor ikili tarama benimde öyle gelmişti. Amniyosentez riskli diye fetal dna ya yönlendirmek için insanları böyle oluyor hep öyle düşünüyorum yani ama insanın aklında soru işareti kalıyor maalesef genel olarak direk fetal dnayı yaptırmanız daha sağlıklı bütün herşeyi orda çıkıyor zaten üçlü teste felanda gerek kalmıyor