Kızlar nasılsınız napıyorsunuz kaçıncı haftadasınız hazırlıklar ne durumda haydi konuşalım birlikte doğumu bekleyelim bizim şafak 33 😂 35+2 haftalık olduk miniğimin adı Karan 💙 kıyafetlerini hazırladım hastane çantam hazır evimin temizliğinide bitirdim artık tv karşısında bebemin geleceği güne kadar dizi film izlemeyi keyfime bakmayı düşünüyorum 😂 doğum şeklimiz normal olarak ilerliyor bakalım çatı muayenesinden sonra doktorumuz ne diyecek🥰 sizde durumlar ne?