Kızlar ben 38. Haftadayım hiç sancım olmadı bugüne kadar. Hani o braxton hicks dedikleri yalancı sancı bile olmadı. Sadece arada karnım kasılıyor bi tarafa toplanıyor bebek içerde. Sevinip tadını mı çıkarmalıyım yoksa benim bebişin gelmeye niyeti yok olarak mı anlamalıyım bunu. Vajinal doğuma karar verdik doktorumla ama benim gibi olanlardan hep sancıların ara ara geldiğini duyuyorum bende tık yok..😕