bilinmeyen202020 edanur__ bide sezaryan olduysa eğer sonda takımını uyuşturduktan sonra mı yapıyorlar odadayken mi yoksa
edanur__ bilinmeyen202020 kimseden kötü bir şey görmedim hepsi gayet ilgili tatlı dilliydiler. Bir şey için çağırdığımda hemen gelip ilgilendiler
1234G bilinmeyen202020 memnun kalmadım.Hafta sonuna denk geldi doğumum doltor zaten yurt dışında denk geldi ebe desen evden geliyo surat beş karış normal doğum yapacaktım aslında onların yüzünden sezeryan yapmak zorunda kaldın ilgilenen eden yok .Bir de doğum yaptım farklı bir kata aldılar olması gereken katta kilitliydi sonda taktı bir hemşire takamadı bile ameliyathanede hasta bakıcı yerleştirdi yerine düşünün yani
bilinmeyen202020 1234G öyle mi üzüldüm böyle bişey yaşamanıza ya bende abdullah beye gidiyorum da vegada
CEOsu bilinmeyen202020 vatan hastanesinde Orhan Ateşer var muayene olmuştum hakkında çok iyi şeyler duyduğum için daha sonra Abdullah hocayla da tanışıp muayene oldum ikisini de sevdim ilgililer gerçekten. Biz henüz deniyoruz ama hamile kaldığımda Abdullah hocayla devam ederim sanırım
Mrmr1 7 haftalık gebeyim bende abdullah hocadayım ama aynı zamanda devlettede devam etmek sitiyorum ama doktor arayışındayım çünkü vegada doğum paketlerinde hamilelikle kontroller yokmuş sırf doğumla alakalı kontroller varmış