Thirtyynovember Merhaba 17 haftaligim şuan. Karnımda 3-4 gündür böyle gaz gibi mısır patlamasi gibi şeyler var. Ama gaz değil eminim olduğunda hissediyorum çünkü. 17 haftalık böyle olan var mı? Yada öncesinde hissetmiş olan acaba çok mu erken şuan
Senagrkn Thirtyynovember hayır hissediyorsun muhtemelen zaten tam tarif ettiğin gibi omu değişmi anlayamıyorsun gaz gibi yada değildir gibi geliyor ama o bende 19 civarı hissetmiştim
mavideniz9696 Thirtyynovember Bebişi hissediyorsundur benim doktorum da 16. haftadan sonra bağırsak hareketimi değil mi anlayamadığın bazı karıncalanmalar minik hareketler hissetmeye başlayacaksın bebişin hareketleri demişti🥰
Onu_beklerken Thirtyynovember bende hissetmiştim geçen hafta 17 deyken seğirme şeklindeydi benim o zaman devamlı olmuştu şimdi ara ara oluyor.
Smiley87 Thirtyynovember bu haftalarda hissedebilirsin. Zaten bebiş bu haftalarda minik kıpırtı gibi hissediliyor. Alt karın civarı hissettiysen bebiştir
kub_ra90 Gebeliğinse daha erken hiss edilebiliyor ben 16. Haftada hissetmeye basladım ilk gebeliğimde 22 haftada hissetmiştim
Thirtyynovember kub_ra90 ilk gebeliğim şuan o yüzden tam emin olamadım zaten genelde 20den sonra diyorlar ama gerçekten 3-4 gündür biseyler var yani
Thirtyynovember mavideniz9696 evet evet tam olarak öyle🤩 Bu kadar erken beklemiyordum o yüzden emin olamadım zaten
mavideniz9696 Thirtyynovember zayıfsanız daha erken hissediyormuşsunuz ben de zayıfım normalde 18. haftadan sonra hissediliyor ama sen zayıfsın derin de ince sen 16. haftadan sonra hissedersin demişti doktorum😍
kub_ra90 mavideniz9696 evet bende zayıf biriyim 16 haftada hissettim dokununca dısarıdan bile belli oluyordu 😀
mavideniz9696 kub_ra90 Ay ben de erken hissederim inşallah ben de 13. haftadayım sabırsızlıkla bekliyorum😅❤️❤️