Minikfasulye Caglaa ben 20 haftada cagrdi ben 21+1 de gttm ocak 19 da yapldi digeri subat 19 da olcak 3. Doz demedi olcakmi blmyrm
__Yusufberaninannesi__ Sağlık ocağı 20. Hafta da grl dediler ama 19. Haftanın içindeyiz. Ben daha yaptırmadım
DilekAlkanat Obsesifk nasil kalanlar 😱😱 ben 20haftamda ilk dozunu yaptirdim 2.doz icin 1ay sonra cagirdilar 3gundur kolumu havaya kaldiramiyorum dogumdan sonra nasil asi olucaz bebegime bakamam ki kolumu kaldiramiyorum ben
Obsesifk DilekAlkanat yanlış bilmiyorsam 4 yada 5 doz olması lazım 2 hamilelikte diğerleride sonradan vuruluyor
DilekAlkanat Obsesifk lutfen bu bilgi yalnis olsun 🙈🙈 dozu hakkinda bilgim yok 2.dozu biliyorum sadece ben dogumdan sonra cok kotu olur ama ya bebegimle ilgilenemem ben 😔😔