Mineoooo Arkadaşlar bursa bilecik İnegöl’de doğum yapmış yada yapacak memnun olduğu yer doktor var mı lütfen
eadrn Bilecik Emre Sakarya’ya gidiyorum çok memnunum doktordan. Arkadaşım Ocak ayında kendisinde doğum yaptı oda memnun kaldı
eadrn Mineoooo evet akşam 7 8 arasıydı sanırım ziyarete gittik arkadaşıma gündüz de var ziyaret saati ama onu bilmiyorum
eadrn Mineoooo ilk doğumumda orda oldu ebeleri bilmiyorum sezaryendi benim. Hemşireler çok iyiydi oda çift kişilikti ama benim yanımda başka hasta yoktu tek kalmıştım