HilalTarlaci Evet bebeğime yaptırdığım testin sonucu yanlış çıktı hatta sonuç bile denemez yani testlerinde oran orantı bile yok bebeğim sağlıkla dünyaya geldi. Buldukları tanı bebeğimde olsaydı ya anne karnında ya da doğduktan sonra vefat ederdi. Profilimde yaşadığım durumu detaylı bir şekilde anlattım oradan bakabilirsin istersen.