Ceriko Merhaba kızlar, 26 martta kürtaj oldum bugun 25. Günü geçen. Ne zaman regli olurum ? Birde bu ay hiç yumurtlama görmedim bu normal mi ? Tecrübeleriler yazarsa cok sevinirim 8. Haftada gittiğimde bebek 6. Haftada kalmıstı ve kalbi durmuştu.
Meral_63 Ceriko bende 8 Mart’ta kürtaj oldum 8 haftalıkken kalbi durmuştu dediler gelişme yoktu 4 nisan da regl oldum ama çok sanci vardı ölecektim resmen 🥹 günde 10 ped gitti resmen ama bi yandan iyi rahim temizlendi rabbim en kısa sürede hayırlı evlatlar nasip etsin bize inşallah 🥹🙏🏼
[silindi] Bende kürtaj olduğum ay ve sonraki ay yumurtlama görememiştim, ilk adeti kürtajdan tam 30 gün sonra oldum