Tek kişilik odalarda mı kaldınız yoksa birden fazla miydi kişi sayısı ilk cocuğumda özelde oldum bunda kararsızım çevrem ameliyat olup çıkıyorsun özele gerek yok devlete ayni imkanı sağlıyor dedi ama ben oda da yanlız olmak istiyorum eşim yanımda olsun istiyorum bilgisi olan var mı ve Diyarbakırlı olan devlete sezeryan olan var mı burda cevapları bekliyorum