Dilancay Bebeğim sürekli hıçkırıyor nedennn olabilir 🤔 gazını hafif te olsa çıkartıyorum hala hıçkırıyor
Budak41 Dilancay hıçkırık genelde yeteri kadar oksijen alınmadığında olur diye biliyorum ama yenidoğanda neden olur bilmiyorum odayı havalandırın bi
minikbebegim06 Dilancay gayet normal 6 aya kadar sürebilen bir durum gaz durumunda vs de oluyor endişe edilecek bir durum değil
3nmber Aile büyükleri midesini genişletiyo derler 2 tane büyüttüm öyle biliyorum bilimsel bı açıklaması vardır bilmiyorum ama üste çıksın 🌸