gizemm_ocal Kızlar pcos olunca yumurtlamam anca 30. Güne geldi adet beklerken yumurtlama oldu :) Dün de çok hafif pike yakındı o yüzden değerlendirmiştim bugünde değerlendirmeli miyim? Geç yumurtlama hamileliğe engel midir?
sutlukahve_ gizemm_ocal sen bu ay başında yumurtlamamis mıydın canım hatta gebelik testi yapıyordun diye hatırlıyorum yanlış mı hatırlıyorum
gizemm_ocal sutlukahve_ yumurtladım sandım ama değilmiş demek ki canım onda iki çizgi eşitti yumurtlama diye düşünmüştüm şimdi tam pik oldu 🥲
sutlukahve_ gizemm_ocal ikinci yumurtlama mi acaba ki geç yumurtlasan bile bişey değişmiyor canım şansın var tabiki
Kelebekkkk34 gizemm_ocal diğerine baktım şimdi onda yumurtlama olmamış ama bunda çok güzel yumurtlaman olmuş hatta t çizgisi daha koyu kesinlikle değerlendir. geç yumurtlamak engel değil tabiki önemli olan yumurtlaman 😊 inşallah tutar 🌸
gizemm_ocal Kelebekkkk34 evet ben onu yumurtlama sanmıştım meğer daha bugün oldu yumurtlamam :)) Dün değerlendirdim bugün de değerlendirmeme gerek var mı sizce
Kelebekkkk34 gizemm_ocal eşin test yaptı mı eşinde herhangi bir sorun yoksa 3 gün değerlendir ama varsa yarın çatlamayı değerlendir
gizemm_ocal Kelebekkkk34 yapmadı canım bilmiyorum ama bir sorunu olduğunu sanmıyorum inşallah yoktur :(