Nymom Canım anneler ana kucağına tercih ediyor musunuz ediyorsanız bu elektrikli olanlar aranızda kullanan var mı? Memnun musunuz? Yada bu normal sallananlar var Sizce hangisi daha avantajlı? 😇
ipekmom_ Nymom elektrikli olanları etrafımdaki herkes memnun olmadığını söyledi. Merf baby almıştım ben çok rahat heryerede götürdüm yanımda aşırı işimi gördü tavsiye ederim
Toticik Merhaba bende normal sallananlar dan alıcam elektrikli olanı yakınımdan bırısı kullanıyordu 3-4 aylık olduğu zaman bebek poposuyla kendısını aşağı itiyormuş pek önermedi
Nymom Toticik yine elektrkli olanlardada kemeri var diye biliyorum ama işte bende kararsiz kaldim çünkü fiyatlari bana fazla geldi hani onun yerine normal salananlardan alirim daha iyi diye düşündüm
Nymom ipekmom_ teşekkür ederim öneriniz tavsiyeniz için benimde aklımda normal olanlarını kullanmak var 👍🏻🙂🩵💙
Sedset Anne karnında ki hareketleri de aşağı yukarı olarak hissedermiş bebekler sağ sola değil o yüzden daha iyiymiş gibi bir şey okumuştum o yüzden ben de normallerden aldım hatta baya da uygun bir fiyata almıştım trendyoldan