Nahideyle Merhaba kızlarr, İzmir’e yeni taşındık doğum için doktor arayışındayım doktor, hastane ve ücretler hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim
Canansrcm Nahideyle canım biz İzmir bucada oturuyoruz ben hem devlet hem özel takipçiyim devlete 9 Eylül Üniversitesi hastanesine gidiyorum özelede Buca Tınaztepe hastanesi muayene ücreti1750 doğuma 50 bin dediler oda süsleme fotoğrafçı dahil doktorum Gamze tunalı
gizzzy35 Nahideyle Merhaba hem devlet hemde özel takipliyim. Doğumumu özelde düşünüyorum. Özel de Ekol hastanesi İrfan Özer takipliyim çok memnunum. Devlet ise Çiğli Eğitim ve Araştırma hastanesi Deniz Uyumaz. Ondan da çok memnunum ancak eş doğumda kalamadigi için özelde düşünüyorum doğumu. Ekol hastanesi muayene ücreti 1700 doğum şuan 55 60 bin civarı sezeryan 🙏
Cileklibazta Nahideyle merhaba ben ekol hastanesinde calibe hanıma gidiyorum çok ilgili birisi muayene ücreti de 1700 tl
Nahideyle Canansrcm biz Aliağada oturuyoruz devlet için Bergama’da Seyfettin Bey’e gidiyorum fakat özel için bir yer bulamadım henüz özelde gittiğin doktordan memnun musun
Canansrcm Aacemianne belirli bi doktor yok her gittiğinde farklı doktor olabiliyo ama güzel ilgileniyorlar paralı olarakda var ama o doktorun ismini bilmiyorum
Gizemizmir35 İzmir egepol has Cem büyüktosuna gidiyorum doğum paketi yaptırdım herşey için de 88.400 tl
gizzzy35 Nahideyle Maalesef yok ama Ekol çok pahalı bir hastane değil. Benim ilki sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak hatta sağlık sorunum olduğu için vajinal yasak bana ondan dolayı vajinal doğumun fiyat bilgisine sahip değilim 🙏