Kızlar yarın sabah 8 de yatışım yapılacak ve 2. Sezaryenimi olacağım. Eşyalarım hazır ben hazırım. Yanımda görümcem kalacak, annem evimde oğluma bakacak Allah nasip ederse. Çok heyecanlıyım, bi yandan korkuyorum. Oğlumla birdaha aynı olamayacak olmak beni bitirdi 2 3 gündür. Ve hasta onu bırakıp ameliyat a girmek çok zor olacak😔 Hissetmiş gibi günlerdir gece beni uyandırıp sarılıyor, sürekli temas halinde ve beni psikolojik olarak malesef etkiliyor. Yeni doğum yapmış olan yapacak olan annelerimize Allah kolaylıklar versin yardım etsin. Bende sizden her konuda dua bekliyorum. Şimdiden Allah razı olsun ❤️