amoretta Kaçıncı haftada fetal dna için örnek verdiniz kızlar. Ben 10+6da vermeyi düşünüyorum ama erken mi?
Budak41 amoretta doktorum bana 10. Haftadan sonra istediğin zaman yaptırabilirsin demişti geç erken diye bir zamanı yok diye biliyorum fetal DNA nın
xLucy amoretta bana da 10+4 ile 11 arasında ver demişti ben de araştırıyorum 1 hafta sonra yaptırıcam test
tansugl37 amoretta erken değil ama benim tavsiyem biraz daha beklemeniz. Kandaki bebek DNA’sı oranı artarsa daha net belli olur. Numune kabul etmeme riski ortadan kalkar. Ben tam 12. Haftada verdim
xLucy amoretta ben İstanbul’dayım , henüz bir yeri aramadım yorumlara falan bakıyorum ama doktorum Genoks u önerdi
Melike_karaca34 Bazen bebeğin dnası anneye karışmayabiliyor erken olduğu için o yüzden 11. Haftadan itibaren daha sağlıklı sonuç gelir ben 11+2 de verdim
amoretta Melike_karaca34 10+6 ile 11+2 çok fark etmez gibi. 3 gün var aslında arada. Birkaç gün sonraya bakayım randevu için o zaman