Mom_06 bende toplam 4 tartışma başlatmıştım üçünde gereksiz boş muhalefet olanlar oldu. Bir daha da tartışma açmayı düşünmüyorum. Arama kısmına merak ettiklerimi yazıp okuyorum. Benimde anlam veremediğim saçma bulduğum bir çok konu oluyor ama okuyupta kalkıp kalp kıracak şekilde fikrimi söylemiyorum. Böyle yapanları da anlamıyorum. Saçma geldiyse katılma tartışmaya kaydır geç. Savunduğun bir fikir varsa da incitecek kalp kırmayacak kelimleri seç yani. Hepimiz endişeliyiz duygusalız bu kalp kırma merağı neden yani