Devrznkubra Kizlar ilk ogrendigimde silikle ögrenmistim hatira kalsin diye bugun test yapayim dedim ama bayaa silik cikti net cikmasi lazim degilmiydi acaba ?
Yenibirannee Devrznkubra bebişi gördünüz mü? benimde hiç net çift çizgi çıkmaz 3. gebeliğim 😂🌸 silikleri anı olarak saklıyorum
Devrznkubra Yenibirannee ilk bos gebelik denildi pazartesi gelin kurtaja alalim dediler sonra gittigimzde bebegide kalp atisinida duyduk ama icimde hep bir korku var korunma hapi kullanirken hamile kaldim.bi zarari olurmu diye simdide silik cikinca korktum
Yenibirannee Devrznkubra ay gerçekten mi? bende prezervatifle korunurken hamile kaldım bu doğumdan sonra kontol hapı kullanmayı düşünüyorum 😕😕
Devrznkubra Yenibirannee gununu kacirmadan atarim diyorsan basla ama ben iki kere unuttum.sonuc ortada